Implementatie chatbot
Klant
Nummereen
Branche
Kinderopvang
Expertises
Bepalen kanaalstrategie
Maar Nummereen wilde die mogelijkheden verder uitbreiden. De klantengroep van Nummereen bestaat immers voor het overgrote deel uit werkende ouders en die hebben overdag niet altijd tijd om te bellen of mailen. Samen met Nummereen bepaalden wij daarom de meest geschikte kanaalstrategie voor hun doelgroep.
Chatbot Robin
Daarom implementeerden wij voor Nummereen een chatbot. Deze digitale klantadviseur, genaamd Robin, is 24/7 beschikbaar via de website en WhatsApp. Hiermee zijn veel antwoorden op veelvoorkomende vragen bij ouders snel en direct toegankelijk.
Andere cases
Implementatie personeelsapp
Nummereen Kinderopvang wilde graag zijn medewerkers verder faciliteren met een app. Wij verkenden...
Branding
Knowhouse was als startende organisatie nieuw in de branche van online onderwijs. Geeqs dacht mee...
Realisatie Fitprogramma
Nummereen Kinderopvang is in 2019 uitgeroepen tot Vitaal Bedrijf. En niet voor niets, als werkgever...